|
Het is nu 30 maart 2023, 22:16
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
mike1972
|
Berichttitel: Achterwand rock-solid of bijv back to nature Geplaatst: 03 maart 2018, 18:15 |
|
Geregistreerd: 17 maart 2013, 21:11 Berichten: 26 Woonplaats: hoogvliet
|
Goedendag . Iemand ervaring met die 3D achterwanden van bijv boomstam met wortels . Ik ben dat beetje aan het uitzoeken . Ik hoor nog al eens dat de verf in redelijk korte tijd los laat . Iemand hier ervaring met 3D achterwanden op langere termijn ? Hoor t graag van jullie Gr Mike
|
|
Omhoog |
|
 |
eltwee
|
Berichttitel: Re: Achterwand rock-solid of bijv back to nature Geplaatst: 03 maart 2018, 20:15 |
|
Geregistreerd: 19 sep 2009, 10:46 Berichten: 852 Woonplaats: Maasmechelen
|
Zelf maken, de mijne gaat al 10 jaar mee en zie er nog 10 jaar in zitten. Trespa van 3mm bedekt met PUR voor stuctuur en dit dan afgedekt met epoxy tegel lijm. Deze laatste gekleurd met bruinkool en de oppervlakte ingekleurd met rood en zwart zand. Dit alles in combinatie met en flinke bos spiderwood. Bijkomend voordeel, al mijn buizen en kabels zijner ook in gewerkt.
L2
_________________ Aquarium houden heeft niets met snelheid te maken behalve als hij lekt. mijn bakjes
|
|
Omhoog |
|
 |
mike1972
|
Berichttitel: Re: Achterwand rock-solid of bijv back to nature Geplaatst: 04 maart 2018, 17:08 |
|
|
Hoi l2 . Dit wat ik wil blijft verder een kale bak om roggen pups in op t laten groeien . Wil dus iets wat wel echt mooi is en het liefst boomstronk met wortels . Dus zelf maken is in deze geen optie . Vrg Mike
|
|
Omhoog |
|
 |
eltwee
|
Berichttitel: Re: Achterwand rock-solid of bijv back to nature Geplaatst: 06 maart 2018, 16:54 |
|
Geregistreerd: 19 sep 2009, 10:46 Berichten: 852 Woonplaats: Maasmechelen
|
Wat is mooi, smaken verschillen, persoonlijk vind ik die kant aan klare wanden nogal nep uit zien. Kwalitaitief heb ik weinig gezien dat langer dan een paar jaar mooi blijft, het is meestal een zacht materiaal met een laag verf. Wil je kwaliteit dan moet je richting hars kijken en dat kost geld, vandaar dat ze zelf worden gemaakt. Als jij die kant en klare wanden mooi vind, dan moet je ze kopen, de vragen over kwaliteit zijn dan ondergeschikt.
L2
_________________ Aquarium houden heeft niets met snelheid te maken behalve als hij lekt. mijn bakjes
|
|
Omhoog |
|
 |
mike1972
|
Berichttitel: Re: Achterwand rock-solid of bijv back to nature Geplaatst: 07 maart 2018, 21:01 |
|
|
Ja smaken verschillen . Maar over de kwaliteit hoor ik inderdaad veel negatieve dingen .... Bedankt voor je reactie ..
|
|
Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|